menu menu menu گروه کالا و خدمات
عنوان مقاله : چهار جریان بازاریابی دیجیتالی مهم در سال جاری
چهار جریان بازاریابی دیجیتالی مهم در سال جاری

به منظور اینکه کسب و کارتان در دنیای دیجیتالی امروز بتواند به رشد خود ادامه دهد، شما باید استراتژی بازاریابی ای داشته باشید که همگام با تکنولوژی حرکت کند

جامعه امروزی با سرعت بسیاز زیادی مشغول رشد و توسعه تکنولوژی است و به نظر نمی رسد که سرعت این کار به این زودی ها کم شود. ستاره های زیادی هر روز در دنیای دیجیتالی ظهور می کنند؛ برخی ماندگار می شوند و برخی به سرعت کنار می روند. به عنوان مثال، بازی پوکمون گو در سال گذشته به بازار آمد و غوغا به پا کرد. این بازی که بر اساس واقعیت افزوده ساخته شده بود، در سراسر جهان به شهرت رسید اما به دلایل فنی و امنیتی به مشکل خورد و نتوانست مسیر موفقیت را به طور کامل طی کند؛ با این حال سرنخ های خوبی به بازاریاب ها داد که چطور باید از واقعیت افزوده در کسب و کارشان استفاده کنند( می توان به اپلیکیشن های فروش لوازم منزل اشاره کرد که به مشتری اجازه می دهند قبل از خرید، وسایل را به طور مجازی در فضای منزلشان بگذارند و تناسب آن را بررسی کنند).
فراز و نشیب این ستاره های دیجیتالی به ما نشان می دهد تکنولوژی های جدیدی در حال ظهور هستند که بر اساس نیازها و خواسته های مصرف کنندگان توسعه می یابند و برای اینکه کسب و کارتان بتواند در این دنیای دیجیتالی به موفقیت برسد، شما باید استراتژی بازاریابی ای تدوین کنید که شما را همگام با تکنولوژی نگه دارد. در این مقاله نگاهی به چهار جریان بازاریابی دیجیتالی داغ می اندازیم.

محتوای تصویر
کاربران در دنیای پر از اطلاعات امروزی، هر روز بیش از دیروز به محتوای تصویری علاقمند می شوند. مردم به اطلاعاتی فشرده و واضح نیاز دارند و محتوای تصویری هم دقیقا همین را در اختیارشان می گذارد. مغز اطلاعات تصویری را 60 هزار بار سریع تر از متن پردازش می کند و 90 درصد از اطلاعاتی که به مغز ارسال می شود، تصویری است. محتوای تصویری میزان درک و حفظ اطلاعات را افزایش می دهد و همچنین توانایی افزایش میزان احساسات در فرد را نیز دارد.
لوگوها، عکس ها، اینفو گرافیک ها، انیمیشن ها و طرح های تاثیر گذار وب سایت همه و همه تاثیر بسزایی در بهبود هویت برند دارند و به نظر نمی رسد که عمر محتوای تصویری به این زودی ها به پایان برسد.

محتوای تعاملی
تمایل به ایجاد ارتباط و مشارکت چیزی است که باعث شده تقاضا برای محتوای تصویری بالا برود، اما همین تمایل به مشارکت در حال حاضر باعث شده است بازاریاب ها نیازی جدید و اساسی به محتوای تعاملی پیدا کنند.
محتوای تعاملی نیازمند مشارکت فعالانه کاربر است. در واقع این نوع محتوای جدید مانند تست ها، نظر سنجی ها، مسابقه ها، ارزیابی ها و اینفوگرافیک های متحرک، تجربه کاملا متفاوتی به کاربران می بخشد؛ اما از این مهم تر این است که این نوع محتوا کاربر را دعوت می کند تا بخشی از این برند باشد. این محتوا ارتباط را افزایش می دهد و به شکلی موثر  بازدید کنندگان را به مشتریان وفادار برند تبدیل می کند.

ویدئو های زنده
ویدئوهای آنلاین حدود 50 درصد از کل استفاده از گوشی های موبایل را شامل می شوند و محتوای ویدئویی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. ویدئوها نوع دیگری از محتوای تصویری هستند که می توانند با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند و در عرض چند ثانیه حجم زیادی از اطلاعات، احساسات، افکار و واکنش ها را به آن ها ببخشند.


آخرین مقالات

ico جدیدترین مقالات بیشتر


تشخیص و درمان بیماری کووید-19 در بارداری

راهنمای تشخیص و درمان بیماری کووید-19 در بارداریمورد مشکوکالف) بیماری که دارای علائم بالینی و ملاک ه

ادامه مطلب

ییلاق‌های خوش آب و هوای مازندران

اگر چه ایران جاهای مختلفی برای سفر دارد، اما طبیعت بکر و زیبا، آب‌وهوای معتدل، مردم مهربان و مهمان‌ن

ادامه مطلب

کلاژن چیست و چه فوایدی برای بدنمان دارد؟

اگر به استفاده از قرص و پودرهای مکمل ضدپیری و جوان سازی پوست علاقمند هستید، احتمالا شنیدن نام کلاژن

ادامه مطلب

مهارت جرات نه گفتن را بیاموزیم

شخصی از شما درخواست کمک می کند، آیا هر کاری را که در آن لحظه مشغول انجام دادنش هستید را کنار می گذار

ادامه مطلب


امروز : 301
دیروز : 3180
هفته گذشته : 39788
ماه : 167030
کل بازدید : 9187471
کاربران آنلاین : 8



کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.
این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.